Corona Vi(ru)S wedstrijd op 15 maart 2020

De laatste wedstrijd van deze competitie  werd gevist met windkracht 5/6,  een stevige branding en afgaand water. Waar normaal veel vissers de zuid ingaan, werd nu voor de noordelijke kant van ons strand gekozen.

Dit bleek een goede beslissing omdat daar de meeste vis werd gevangen.

Op de eerste plaats eindigde in vak C. Reza Naderi met 146 cm.

Op de tweede plaats eindigde in vak B. Paul Hollenberg met 127 cm.

Op de derde plaats  eindigde in vak A.   Sjaak Tessel met 33 cm.

Er is met 19 vissers  in totaal 12,91 meter vis gevangen.

Eén man hield de nul.

In verband met het Corona virus hadden diverse leden zich afgemeld en was  het clubhuis gesloten voor de prijsuitreiking en de nazit. Derhalve werden de cm en vak door de wedstrijdsecretaris op het strandplateau genoteerd. Om een en ander zo makkelijk mogelijk te maken werd er geen inleggeld gevraagd  maar werden er ook geen  dagprijzen en tombolabonnen uitgereikt. Uiteraard werd er geïnformeerd waar het bier was. Helaas had de kantine beheerder hierin niet voorzien.

De wedstrijd van 29 03-2020 , eerste van de nieuwe competitie, gaat om begrijpelijke redenen niet door. (Er wordt weer gevist volgens het oude vertrouwde wedstrijdreglement.)

Er is een mailgroep aangemaakt om makkelijker naar de leden te kunnen communiceren.  Ik ben nog aan het inventariseren hoeveel leden een wedstrijd willen vissen tegen bij Nacht en Ontij uit Egmond aan Zee. Tevens wordt er in de loop van  dit jaar weer een knoopavond in ons clubhuis  georganiseerd door Jeroen van t’ Veer van Midnight Moon.

Met vriendelijke groet,

Gert-Jan de Zeeuw