Lidmaatschap en contributie

Lid worden van Zeevisvereniging De Salamander is heel eenvoudig. Neem even via het menu Contact, links bovenaan in het menu, contact op met onze secretaris. Stuur een kort berichtje met uw verzoek en/of vraag en onze secretaris neemt zo snel mogelijk contact met u op. Wij hanteren geen ledenstop en iedereen is van harte welkom.

Het kalenderjaar van Zeevisvereniging De Salamander loopt van 1 januari tot en met 31 december. Net als bij elke andere vereniging zijn ook aan een lidmaatschap bij Zeevisvereniging de Salamander kosten verbonden. Hieronder kunt u lezen wat u bij ons op jaarbasis kwijt bent voor een lidmaatschap.

• Booteigenaren  betalen € 80,00 lidmaatschap en €220,00 voor een boot op het strand. Totaal €300,00
  • Meevarende bootleden betalen € 80,00 lidmaatschap.
  • Strandvisser betalen €80,00 lidmaatschap.
  • Jeugdleden betalen €20,00 lidmaatschap.
  • Administratiekosten €10,00. Geldt alleen bij opgave als nieuw lid.

Het rekeningnummer waar de contributie op gestort mag worden is:

NL46 RABO 0311 9183 44 ten name van Zeebotenvereniging de Salamander.