De jaarlijkse NFB wedstrijd van 20 oktober

20 oktober jl. ruim 130 mannen en vrouwen aan het vissen op het strand. De jaarlijkse NFB wedstrijd waarbij gestreden wordt om het Nederlands kampioenschap.
Onder goede omstandigheden werd er gevist.

Er werd vanaf zes uur koffie geschonken in ons clubhuis en na de briefing en het verdelen van de plekken ging iedereen naar het strand.
Vanaf 9 uur werd er begonnen met vissen en de vismeters hadden veel te meten.

Halverwege de ochtend kreeg iedereen een broodje warme worst op het strand wat zeer gewaardeerd werd.

Om 13.00u was het einde vissen en toog iedereen weer richting het clubhuis.
Inmiddels was het zonnetje erbij gekomen en kon er heerlijk op het terras gezeten worden.
De loten voor de tombola zijn bijna allemaal verkocht.

Na zich jarenlang te hebben ingezet als vrijwilliger deze dag kon Arie Brakenhoff nu een keer lekker meevissen. En hoe! Hij heeft de eer van de Salamander hoog gehouden en is mooi 2e geworden met 288 centimeter aan vis. Hij had 10 vissen met als grootste vis 1 van 32 centimeter.

Super gedaan.

Alle vrijwilligers deze dag heel erg bedankt; er is veel werk verzet.