Wedstrijdverslag 21 september 2008

Feit was wel dat iedereen er wel ontzettend veel zin in had en dat de opkomst goed genoemd mag worden. Een man/vrouw of dertig stond strak gespannen aan het strand en hoopte op een goeie vangst. Helaas, het is al eerder genoemd, de wind kwam uit het oosten en dan is het meestal schrapen bij ons aan het strand. Ook nu.

{phocagallery view=category|categoryid=26|limitcount=1|displayname=1|float=right}Al binnen vijf minuten hadden Jan Stroomer en Cor Juffermans hun eerste visje en dat beloofde meer dan het uiteindelijk opleverde. Voor hen beide was dat de enige vis deze dag. Gelukkig zijn er altijd leden die het beter kunnen. Zo ook nu. Hans Welp bracht drie vissen aan de kant en Jan Vonk deed dat ook. Hans had 77 cm en Jan 76 cm. Die ene centimeter maakte dus wel het verschil. Leon Juffermans had maar 1 vis. Die was wel 40 cm en daarmee legde hij beslag op de derde plaats. Vierde was Jan Stroomer met 30 cm en vijfde waren Liesbeth Welp, Willem Castricum en Cor Juffermans met een vis van 29 cm.

Het team Jan Vonk, Willem Castricum en Cor Juffermans heeft dus goeie zaken gedaan dit weekend. Kijk snel bij de tussenstand om te zien wat voor zaken.